
O nouă serie de evenimente online, marca ”Proiectul CRED” (Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți), a debutat miercuri, 10 martie.
Un colectiv format din cadre didactice universitare și cercetători cu preocupări constante pentru inovare în educație prin utilizarea resurselor și instrumentelor digitale – a inițiat o amplă cercetare evaluativă privind desfășurarea activităților cu elevii în perioada de suspendare a activității față-în-față, în perioada martie 2020 – februarie 2021.
Click AICI pentru VIDEO
La cercetare au participat peste 10.000 de profesori din învățământul preuniversitar, rezultatele acesteia indicând avantajele implementării unui învățământ exclusiv online, dar și problemele întâmpinate, scopul studiului urmărind totodată identificarea și implementarea soluțiilor de optimizare. Investigația relevă măsurile de sprijin necesare și poate constitui baza pentru decizii la nivel local și central.
Seria evenimentelor online „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online” urmărește analizarea publică a datelor colectate și interpretate și, totodată, transmiterea unor recomandări relevante și utile, emise de profesioniști din domeniu, plecând de la rezultatele obținute.