Știri

CHESTIONAR – provocări în procesul de predare-învățare-evaluare online

By 17 aprilie 2020 No Comments

Situația actuală, generată de pandemia SARS – CoV 2, a determinat o reorganizare a întregului sistem de educație, în fiecare țară a cărei populație a fost afectată de noul coronavirus.

De peste o lună de zile, în România, instrumentele și resursele de predare-învățare-evaluare online reprezintă o soluție utilă, la îndemâna majorității cadrelor didactice și a elevilor, și ne ajută să ne adaptăm la realitatea actuală, când opțiunile par limitate.

Dorim să aflăm cum a reușit fiecare dintre dumneavoastră să se adapteze situației actuale și ce provocări sau probleme ați întâmpinat. De asemenea, vrem să știm ce soluții ați aplicat, pentru concretizarea actului educațional.

Vă propunem, așadar, un chestionar, a cărui durată de completare este de aproximativ 10 minute. Răspunsurile ne vor ajuta să avem o imagine clară a situației, la nivel național, informațiile fiind utile pentru elaborarea unor soluții de optimizare.

https://www.surveymonkey.com/r/provocari

Toate răspunsurile sunt confidențiale.

Ministerul Educației și Cercetării a lansat platforma digital.educred.ro, un spațiu virtual pentru toate cadrele didactice implicate în activități de învățare la distanță cu elevii. Acest portal este dezvoltat de echipa proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED, cu sprijinul experților Institutului de Științe ale Educației (ISE), al formatorilor din proiect și al altor cadre didactice din învățământul preuniversitar.

Vă invităm să urmăriți www.educred.ro, www.ise.ro sau Facebook – Proiectul CRED, pentru a fi la curent cu rezultatele demersului.