Unul dintre obiectivele proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” îl constituie elaborarea Metodologiei privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor.
Un grup de lucru, format din experți în curriculum din cadrul Institutului de Științe ale Educației (ISE) și din Ministerul Educației Naționale (MEN), a realizat o serie de cercetări și analize și a elaborat metodologia CDȘ, în cadrul subactivității A1.2 a proiectului CRED.
Începând cu 15 octombrie 2019, proiectul Metodologiei privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii, centrat pe dezvoltarea competențelor, este în proces de consultare și dezbatere publică.
Un prim pas în acest sens, îl reprezintă analiza documentului în cadrul unui grup extins de lucru, format și din experți în curriculum din diverse instituții de învățământ și directori de școli, nivelul primar și gimnazial, în perioada 15-18 octombrie 2019, la Sinaia.
În vederea elaborării formei finale, vă invităm să accesați documentul și să ne oferiți feedback, la adresa contact@educred.ro, până la data de 12 noiembrie 2019.
De asemenea, ne puteți oferi feedback, completând chestionarul de consultare online a metologiei CDȘ –