Repere pentru proiectarea și actualizarea Curriculumului național Cadrul de referință al Curriculumului național
Ordinul nr. 3239 din 5 februarie 2021 privind aprobarea documentului de politici educaţionale „Repere pentru proiectarea, actualizarea şi evaluarea Curriculumului naţional. Cadrul de referinţă al Curriculumului naţional”
Metodologie privind dezvoltarea Curriculumului la Decizia Școlii
Ordinul nr. 3238 din 5 februarie 2021, privind dezvoltarea Curriculumului la Decizia Școlii
Metodologie privind organizarea Programului A Doua Șansă – învățământ primar (paginile 2 – 6)
Metodologie privind organizarea Programului A doua șansă – învățământ secundar (paginile 6 – 16)
Ghiduri metodologice pentru învățământul primar și gimnazial
Platforma Digital.educred.ro
Analiza nevoilor cadrelor didactice legate de utilizarea și crearea de Resurse Educaționale Deschise
Resurse Educaționale Deschise în format video – nivelul primar
Resurse Educaționale Deschise în format video – nivelul gimnazial
Programe școlare de opționale integrate
Ce propun opționalele integrate?
Ordinul Ministrului Educației numărul 6101/2022 privind aprobarea de programe școlare pentru discipline opționale din învățământul preuniversitar publicat în Monitorul Oficial, numărul 1072 din 7 noiembrie 2022
Raport privind nevoile de formare ale cadrelor didactice din învățământul primar și gimnazial în domeniul abilitării curriculare
Formarea nivel I CRED în imagini
Formarea nivel II CRED în cifre și imagini
Proiectul CRED a încheiat cu succes activitatea A4.1 – „Pilotarea unor intervenții complementare de sprijin al elevilor din grupuri vulnerabile”
Colecție de practici eficiente în implementarea noului curriculum în școli situate în comunități vulnerabile
Platforma dedicată bunelor practici în educație „Creatori de Educație”
Atelierele CRED – Bune practici în educație
Evaluarea competențelor-cheie la finalul clasei a IV-a
Broșuri cu teste integrate, pentru elevii de clasa a IV-a
REZUMAT EXECUTIV – MONITORIZARE, EVALUARE ȘI COMPATIBILIZARE PENTRU EVALUAREA IMPLEMENTĂRII UNOR ACTIVITĂȚI ALE PROIECTULUI CRED
RAPORT FINAL – MONITORIZARE, EVALUARE ȘI COMPATIBILIZARE PENTRU EVALUAREA IMPLEMENTĂRII UNOR ACTIVITĂȚI ALE PROIECTULUI „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAȚIE DESCHISĂ PENTRU TOȚI” – CRED
Analiza comparativă a recomandărilor europene referitoare la competențele-cheie
RAPORT privind impactul proiectului CRED asupra mediului educațional – perspectiva elevilor